Garantie
Garantieaanvraag
ComputerGalaxy garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.
Als uw computer of ander produkt, gekocht bij ComputerGalaxy, niet goed werkt of defect is binnen de garantieperiode, dan kunt u een garantieaanvraag doen.
Het produkt kan dan onder garantie gerepareerd of vervangen worden.
Hoe deze procedure verloopt en wat de richtlijnen zijn kunt u vinden op het RMA
formulier welke u hieronder kunt downloaden en uitprinten.
Het RMA formulier dient ondertekend bij uw RMA-produkt gevoegd te worden.
Als u een garantieaanvraag wilt doen verzoeken wij
om ons hiervan vooraf op de hoogte te stellen, misschien kan een probleem
namelijk telefonisch of via e-mail worden opgelost. Als uw RMA in behandeling is
genomen ontvangt u hiervan een update, evenals wanneer deze weer gereed is en
naar u verzonden wordt.
Wij proberen defecten en problemen zo snel als mogelijk te verhelpen.
Download hier een RMA formulier / garantieaanvraagformulier:
> > > Garantieaanvraag
Voordat u uw reaparatie/RMA bij ons
aanbied verzoeken wij de procedure op het formulier door te lezen, hierin staan
onder andere belangrijke tips zoals het maken van een backup vooraf, om
dataverlies te voorkomen, en het uitsluiten van een softwareprobleem. Als u geen
RMA formulier kunt uitprinten verzoeken wij om bij het produkt een briefje met
hierop dezelfde gegevens toe te voegen.
Wanneer u ophaal
en breng garantie hebt gekocht bij uw PC dan wordt deze bij een defect thuis
opgehaald, en weer afgeleverd. (Alleen binnen Nederland)
Al u geen ophaal en breng garantie heeft bijgekocht dient u de PC zelf naar ons
op te sturen, wij sturen deze na herstel/omruil weer naar u terug.